2016-03-27
 12:55:06

Påskdagen eller så....

 
Omställning av klockan var ju redan avklarat (ett dygn för tidigt). Nu gäller det att ställa om kroppen och knoppen, vilket är lättare sagt än gjort.
Vaknade 05.50 imorse för att ta min medicin och kunde inte begripa att jag sovit längre, jag tar ju normalt medicinen 04.50. Ja, just jag, den där sommartiden.
 
Gårdagen var väl bra eller inte. Kan man säga att den varken var bra eller dålig, den bara var. Ibland kanske man ska nöja sig med det. 
Detta var vårt påskbord. Försökte ordna till, trots att det bara var Ronny och jag.
Egentligen finns det inte så mer att orda om dagen.
Grundstämningen är något sänkt. Vet inte vad det beror på... eller det vet jag. Det är väldiga många funderingar nu och en del bekymmer. Men i nuläget är det inte läge att berätta det.
Vi får se vad som händer och om det händer...
 
Snart ska jag ta mig tvärs för och göra lite. Vi får fikafrämmat idag.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P