2016-03-24
 15:05:00

Inlåst hemma

Ronny var så snäll och omtänksam, så han åkte till stan själv.
Superstressad idag. Jag låste in mig.
Fick inte på mig kläderna förrän klockan 13.00. Och ytterligare bevis på min snurriga värld är att när jag tvättat och klätt på mig, märkte jag att jag glömt ta på mig trosor och att jag hade två olika strumpor... hallå, det var inte "rocka-sockarna" idag.
Gör om och gör rätt.
Det har jag gjort nu. Duktig idiot.
 
Och detta är vad jag tänkt hinna inna Ronny kommer tillbaka;
 
1. Bädda rent
2. Laga två lakan
3. Tvätta
4. Byta handdukar
5. Diska
6. Vika tvätt
7. Förbarma mig över chilin
 
Det är bara att hoppas att jag kommer halvvägs åtminstone.
Glömde säga att jag försökte göra ren glasögonen med hårmousse.
Resultatet blev inte det bästa kan jag tala om.


miateresia.blogg.se
PUBLICERAT: 2016-03-24, 16:16:08

Du kom upp iaf. Jag har inte ens kommit in i duschen än. Kram på dig ♡

Svar: Betade av hela listan + lite till. Så jävla stolt
Nattvandraren







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P