2016-06-11
 11:31:48

Planerar plantering

 
Idag hade jag tänkt ge mig på lite plantering. Vädret kunde väl vara lite bättre, men vi får väl glädjas åt att det inte blåser lika mycket längre, även om det fortfarande är grått, mulet och kallt.
Men lite ska jag väl få till idag.
Gårdagens middag, kycklingsallad med yoghurt/currydressing.
Vad det blir för mat idag har jag inte planerat ännu.
Och nu till något helt annat. Alla som känner mig väl vet ju att jag är ett Cherry Coke freak.
Och då kan jag ju inte låta bli att undra varför burkarna är olika? Den vänstra är ju mycket finare.
Nu väntar jag på att det ska komma en bild på Elsa så jag får se hennes nya klänning. Hon och Micke ska ju sjunga och spela på en av Mickes systrars bröllop.
Så här stilig är Micke i alla fall. Så nu väntar jag med spänning på att få se Elsa outfit.
Och precis som jag skulle avsluta kom bilderna på Elsa.
Dom är så grymt fina <3
Ha en fin dag alla.
Och här kommer några ord på vägen.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P