2016-06-19
 14:54:19

Hur gick det till?

 
Helt plötsligt var det söndag, bara så där utan förvarning.
Elsa åker tillbaka till Sundsvall om bara några timmar.
Igår åt vi hummus, som Elsa gjort på smörgåsarna. Det är bara så gott.
Jag och Elsa var också till Handlar'n i Resele. En ganska så mulen dag, så det vi har tvättat har fått hänga inne.
Jag hann sy till Elsas byxor också, samt sy in ett linne.
Detta var gårdagens veganska meny.
Så här såg det ut imorse.
Har pratat med mamma, som har bloddiarré igen, men har lovat att ringa doktorn imorgon. Känns inte alls bra.
Jag klarar inte om hon går bort nu....jag gör det inte.
Dagens lunch blev vegansk pizza.
Ronny är ute och klipper gräs nu och jag ska ta itu med lite tvätt.
 
I fredags följde jag med Ronny på systemet. Kommer knappt ihåg när jag var där sist. På väg in mötte vi "Disko-Teo". Det var med ett mycket ansträngd kväkande han fick fram ett hallo. Varför kan man ju undra, när han inte har hejat på mig på över ett år. Måste vara någon form av chocktillstånd han råkade i. Eller också var det för att Ronny var med.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P