2016-07-02
 11:28:49

Tillbaka till datavärlden

 
Det är lördag.
Datorn är helt rensad, finns inte en bild eller någonting att lägga in, precis som ett oskrivet blad.
Får se om jag kan återskapa veckan som gått med hjälp av instagram.
Vi har alltså varit utan dator sedan tisdags.
Satt på kvällen och la över en hel del på externa disken, men då det behagade vara 3 strömavbrott under dagen, så han jag inte med allt på kvällen och då gick jag ändå och la mig klockan 01.30 med tandvärk från helvetet och vetskapen om att jag skulle upp 4 timmar senare för att jobba.
Jag jobbade i alla fall och så var jag hos tandläkaren. Så förutom hålet i plånboken, så känns det bättre på den fronten nu.
Annars har väl vi haft lite otur med tingen. Först fick vi punktering på ett av våra nya däck, så det var bara att införskaffa ett. Så har vi 2 däck till som måste bytas, Bara att titta på när hundralapparna flyger iväg.
Elsa och mamman har köpt sig var sin tröja. Har inte använt den ännu, och Elsas skickade jag med posten till henne igår, tillsammans med det sista linnet jag stickade till henne.
Det borde komma fram på måndag....om det inte vore för en sak. Postnord är iblandad i frakten.
Vet inte hur många gånger jag ringt och klagat på dem, utan tillstymmelse till förbättring.
Så här såg posten ut som jag fick i tisdags. Bägge kuverten öppnade och blod till och med på insidan av kuvertet. Är så jävla less på dem.
Köpte en tvåfärgad paprika och kronärtskockar när vi handlade.
Kan upplysa om att hummus är jättegott till kronärtskockor.
Har lagt in körsbär och persikor i vodka åt Elsa och Micke. Nu har det även blivit en burk med plommon.
Lite blomprakt måste man ju ha också.
Och vardagslyx. Körsbärsdryck och doftande rosor.
Igår fyllde Lelle-gubben 11 år, så han bjöd Gossan på tårta.
Bilder från Sollefteå igår.
Önskar er alla en fin dag.
 
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P