2016-07-13
 22:58:59

Snart så

 
Hade behövt de fem negativa sakerna igår, då inget gick min väg. Men det är idag jag ska skriva dem, för att ha något att jobba med.
Mulet imorse.
Sedan behagade det att bli åska.
Hemväg idag.
 
Och nu fem negativa saker innan sänggående.
 
1. Jag har tandvärk.
2. Min viktuppgång sedan jag bytte medicin.
3. Har inte hunnit det jag tänkte i sommar.
4. Att jag inte sover ordentligt om nätterna.
5. Min eviga trötthet.
 
Det var väl inte värsta kastastroftänket. Nu är det sex positiva dagar igen.
 
Avslutar med några bilder av @villfarelser som passar bra med låg stämningsnivå.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P