2016-07-12
 23:16:50

Pepp känns som depp...dock inte Johnny

Egentligen har det inte hänt mycket idag. Jag har valt att ha det på den nivån. Skulle vara lättare att skriva negativa saker idag, men det får vänta till imorgon. 
 
Dagens fem positiva saker:
 
1. Jag har stickat färdigt det grå linnet. Nu ska bara fransen dit.
2. Åskovädret blev av det mildare slaget.
3. Huvudvärken börjar ge med sig.
4. Jag har gått två längre promenader med hundarna, trots att jag bara ville gömma mig idag.
5. Har bara två arbetspass kvar nu innan semester.
 
Det gick så när med det positiva tänkandet.
En vacker pinne jag hittade under en av hundpromenaderna.
Kvällshimmel över "Urkultsland".
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P