2016-07-28
 08:44:00

Nästa kapitel eller detta har hänt

Sovit jätte dåligt i natt. Låg och stirrade på klockradion mellen klockan 02.00-04.15 (mycket givande...not), då gav jag upp och gick upp och tog morgonmedicinen. Efter det somnade jag minsann om och vaknade klockan 06.00 av en ilsket morrande Lennart som talade om att kaffe var färdigt och det var dags att kliva upp. Släpade mig upp, drack kaffe, gjorde ordning en matlåda och smörgåsar åt gubben (tror jag). Helt vilse i pannkakan.
Vaktbolaget var redan i tjänst,
Jag får nog vila lite på förmiddagen om jag ska stå på bena hela dagen ut.
Idag är det ju en positiv dag. Och innan kvällen har jag nog sytt ihop det också.
Igår var vi alltså på Jamies födelsedagskalas. Mycket trevligt.
Helén, morfar och Milian.
Födelsedagsbarnet Jamie och Tristan.
Jamie körde så fort att han nästan hann ur bild, eller också var fotografen långsam.
Jamie (kolla in Heléns yogaövningar i bakgrunden).
Milian
Rebecka, Jörgen och Jamie.
Mamma Tessan.
Alexis, morfar och Meya i hockeyduell.
Tessan och Penny.
Tessan och Penny.
Det var jätte mycket folk där och jag var inte riktigt inställd på det, så naturligtvis slog paniken till. Lyckades dock hantera den ganska bra och gick ut en stund och fotograferade lite blommor och annat.
Hade dock väldiga koncentrationssvårigheter resten av kvällen. Blir så trött på att det ska vara så. Måste planera allt i minsta detalj för att det inte ska bli så här, och i vissa fall är det ju näst intill omöjligt.
 
Hundarna stoppade Hemglassbilen i vanlig ordning igår också. Så Ronny fick gå ut och handla supportad av tre glassugna jyckar.
Dom hade hundglass, i flera smaker dessutom. Så nu har vi införskaffat lite av den varan.
 
Nu ska jag vila en stund, innan det är dags att slå upp dörrarna och ta ännu en promenad.
Låser dörren, då jag inte tycker om att folk eller fä smyger sig på en för att låna saker eller något annat dumt.
Jag återkommer under kvällen med det positiva.
 
 


Anonym
PUBLICERAT: 2016-07-28, 09:11:45

Vilket sväng-gäng 💜




Anonym
PUBLICERAT: 2016-07-28, 10:07:29

Fina bilder 😊







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P