2016-07-19
 00:48:20

Måndag övergick i tisdag

Borde gå och lägga mig. Det är tisdag och inte onsdag längre.
Det har varit en märklig dag idag. Jag fastnade i något snurrigt tänk om vad som hade hänt om jag gjort vissa andra val. Till slut mådde jag jätte dåligt, panikångest.
Ville bara dra täcket överhuvudet, men tankarna var så högljudda att det inte gick att sova ifrån dom.
Satte mig i soffan och virkade kanten på sjalen, men somnade och vaknade med jätte ont i nacken och en total förvirring. Visste inte ens vilken dag det var.
Lyckades dock samla ihop mig och få en hel del gjort.
 
Dagens fem positiva.
 
1. Jag har städat färdigt.
2. Jag har gjort sjalen klar.
3. Jag har tvättat och diskat.
4. Jag lyckades ta mig ur mitt ångest tillstånd, trots att jag var helt stel av panik.
5. Det kommer en dag imorgon också.
 
Så till sist. Är det normalt att nyinflyttade grannar (som man inte känner) lånar allt möjligt till höger och vänster och sedan inte lämnar igen det? Jag tycker att det är märkligt. Och hos oss är det stopp nu.
Skulle kunna skriva mer om ämnet, men jag avvaktar och ser vad som händer.


Carina
PUBLICERAT: 2016-07-19, 10:28:02 | URL: http://elladora.blogg.se/

God morgon kära svägerska ☀️

Det där lät inget vidare 😔 Tur att du tog dig ur det och mår bättre. Själva har vi presic vaknat och sitter på verandan och dricker en kopp kaffe, i solen 😍 Det där med grannar är ju lite SI och så, att låna saker är ju en sak - att sen inte lämna tillbaka är en annan.... 😡

Kram, vi ses snart ❤️







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P