2016-07-10
 21:48:00

Laddar för sista veckan då

Idag har jag faktiskt inte gjort många knop. Somnade inte förrän 04.30. Passade på att ta min morgonmedicin, eftersom jag ändå var vaken.
Sov en liten stund och gick sedan upp för att koka kaffe. Ronny var inte bakis, men borde känna lite. Jag däremot som inte druckit något annat än Cherry Coke kände mig bakis.
Satte mig och stickade en stund. Det grå linnet snart klart nu. Vädret ute var inte så bra. Mulet och blåsigt, vilket gjorde att det var helt legalt att lägga sig att vila ett tag.
Jag sov mig genom två kissningar. Alltså jag kissade inte i sängen, utan var upp på toa och lyckades somna om efter.
Fram emot kvällen kom solen tillbaka, men inte lika varmt nu.
Idag kommer det vara svårt med de fem positiva sakerna, men jag försöker.
 
1. Elsa och Micke kom helskinnade från "Tjockhult".
2. Det är söndag idag, så jag kunde vila när jag var trött.
3. Jag hade färdiglagad mat i frysen, så middagen gick snabbt.
4. Att jag snart kommer att få träffa min syster.
5. Att Hasse, Carina och Zita snart kommer upp.
 
Nu är det snart lopplådan som gäller. Struntar i fotbollen och hoppas att jag får sova inatt.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P