2016-07-15
 22:24:24

Fredag - jobb - grillning - handling - semester

 
Behöver jag tala om att semestern börjar.
Trött som bara den, så något storverk har det inte blivit, sedan jag kommit hem. Men väl motiverad att sätta igång imorgon och röja lite.
Dagen har innehållit jobb, grillning med finaste arbetskamraterna, stickning (i väntan på hemfärd) och handling.
Har även gosat med en liten bäbis på jobbet.
Daisy Dream.
 
Och nu till lilla listan.
 
1. Har sovit mycket bra inatt.
2. En mycket trevlig dag på jobbet.
3. Semestern börjar, och jag har 4 veckor ledigt framför mig.
4. Jag känner mig motiverad att börja med operation röjning imorgon.
5. Jag ser fram emot att krypa ned i sängen och sova.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P