2016-07-08
 08:14:00

Fredag - have a nice one

Ja, då har det blivit fredag. Ledig dag. Det är underligt, men jag tycker ledigheten känns längre när jag är ledig lö - sö - må än när jag är ledig fr - lö - sö. Men det är jag det.
Idag blåser det inte så mycket som det har gjort de två senaste dagarna. Det är bra.
Tror ändå att jag väntar med dagens positiva saker till senare. Har inte hänt så mycket ännu.
Dessutom har jag lite telefonsamtal som ska ringas och lite papper som ska fixas, och det hamnar inte på den positiva listan förrän dom är avklarade.
Dagens fundering:
"Om man sågar av en gren på ett träd, så läker det, men ärret blir kvar. Om man däremot skadar rötterna, då dör trädet sakta men säkert". (Fått citatet av en vän).


Anonym
PUBLICERAT: 2016-07-08, 09:10:44

Kram o skön helg







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P