2016-01-31
 23:04:00

Ny insikt, ett samtal från snaran och en ny upptäckt

Som vissa har förstått så har jag mått väldigt dåligt ett tag, och då menar jag verkligen dåligt. Rent ut sagt, så var jag ett futtigt samtal från snaran. Allt var liksom bara klart.
 
Lärde mig en hel del om dessa starka krafter, som helt enkelt förvandlar dig till en väldigt målinriktad maskin.
Detta är det sista jag kommer att skriva om mitt måendet, såvida det inte inträffar ett benbrott eller något annat "spännande".
Vår dator är i princip paj, så det lär väl inte bli så mycket foton heller. Kanske några naturbilder eller så.
Infogar nu några bilder från instagram, så kan vi avsluta kapitlet dåligt mående sedan.
Jag skriver inte att kampen är över, men det kommer att bli en förändring i bloggen från imorgon.
frundin #färdig #mössa 
frundin #fint #småfolksbesök #alexis
frundin #fint #småfolksbesök #milian
frundin #äppelkaka #vaniljsås
frundin Vad är det som händer?
frundin Har haft bättre dagar. Vad händer? #ovissheten #kvävermig
frundin En till #mössa #akryl #ull
frundin Nr 3 #mössa
frundin Det som inte fick hända har hänt. Vad gör jag nu?
frundin Nr 3 #mössa
frundin #restgarnsmaraton #mössa #terapi
frundin Det sägs att hur man än vänder sig så har man arslet bak. Jag är säker på att jag hade mitt fram idag. Vad händer? #förvirrad #baraförnamnet
frundin #goodnigth
frundin Igår kändes kroppen bak och fram och idag känns det så här. Vet inte vilket som är värst? #huvudetunderarmen
frundin Ny morgon
frundin Det ser ut att bli vackert idag....
frundin En veckas produktion
 
Det var en vecka på instagram.
 
Min blogg kommer bli annorlunda från imorgon. Den kommer naturligtvis inte bli spännande, då det inte händer så mycket saker i mitt liv. Men det har den och andra sidan inte var tidigare heller, utan mer en sjukjournal...fast så var det inte när jag började blogga. Shit happens.
Jag är ledig imorgon, jobbar på tisdag (i gamla företagets regi). Det kommer att pågå till den 8/2, då det blir ett möte. Kommer fram till dess att vara samma arbetstider som jag har haft.
På onsdag har jag läkarbesök och stödsamtal. Är väl inget heller att orda om.
 
Återkommer imorgon med den nya inriktningen.
Och till alla som läst detta.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P