2016-01-05
 22:55:00

Lite nya bilder, dagvill och separationsångest

(instagram@villfarelser)
Det är fortfarande tisdag, även om det inte känns så. Och trettondagsafton tillika.
Känns inte som jag jobbat idag, utan igår. La mig och vilade en stund, då allt var kaos. Kan inte precis säga att det blev bättre. Jag blev ännu mera vill och trodde att jag skulle jobba imorgon.
Shit happens.
Till middag blev det jordärtskocksoppa (vegansk) och papadums.
Sedan kaffe, i massor.
Tänt ljus i den fina ängeln jag fick av Tessan.
Och så får man ju passa på att "njuta" av det sista av julen. I helgen åker den ut.
Hundarna kopplar av. Inte så roligt att vara ute när termometern visar -20°. Och kallare ska det bli.
Packning pågår. Imorgon åker Elsa. Känns lite tråkigt, men vi hade i alla fall en fin jul tillsammans och mycket kontakt i nyår per telefon.
Nu ska jag försöka få tag i mer patch och pins, så jag kan fortsätta att "bygga" min battlejacket. Får väl ta Elsa till hjälp, för att hitta det jag vill ha.
 
Lite tråkiga bilder, men mer än så har inte hänt idag. Har ju lagt ut så många bilder från jobbet, så nu har jag slutat fotografera där.
 
Tänk att det redan är 5/1 2016. Sista röda dagen imorgon, sedan börjar blåveckorna.
Själv har jag en stor klump i magen, eftersom jag inte vet vad som händer efter den 31/1. Då är min arbetsträning på Erikshjälpen slut. Har i alla fall fått vara där ett år. Ett bra år. Kommer att sakna det.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P