2016-01-21
 00:14:00

Ledsen - glad - orolig - sömnlös

Ska jobba, så jag borde sova....men det fattar inte min hjärna, hur gärna jag än vill det.
Hur som helst borde jag vara glad, och det är jag, på ett förvirrat sätt, och samtidigt jätte ledsen. Försök förstå det där om ni kan.
Jag är jätte glad för att gubben har fått jobb. Det var faktiskt så att han kunde välja och vraka, 4 erbjudande på samma gång. Och han är så väl värd det.
Mycket kommer att bli lättare när han får fast inkomst. Det enda problemet med det nu är väl transporterna, eftersom vi bara har en bil och olika tider. Och om bussförbindelserna hit ut säger jag "alla har hört talas om dem, men ingen har sett dem"....
Så varför är jag då inte så glad då som jag borde?
Fråga min förbaskade hjärna, som inte kan koppla av och ge mig lugn.
Det är idag den 21/1, det kan vi väl vara överens om...
Men vad händer för mig efter den 31/1?
 
...detta är väl vad som återstår....





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P