2016-01-10
 23:02:00

Laddar eller försöker...

Har sovit bort så gott som hela helgen, eller kanske inte bara sovit...jag har legat och tänkt en massa också. alldeles för mycket.
På vad behåller jag för mig själv. Bäst så.
Det jag har fått gjort idag är vikit tvätt, både den som var uppe och den som hängde nere, lagat mat och diskat.
Och så har jag tittat på småfåglarna.
Dom behöver mycket mat när det är kallt.
Nu har dock temperaturen vänt och det har börjat snöa. Mycket snö.
 
Det blev ingen blekning av håret idag. Orkade inte och det kändes inte angeläget heller. Ingen hårfärg i världen kan göra undervärk med en skräpkärring.
 
Imorgon är det jobb och sedan stödsamtal på psyk.
Ska försöka komma ihåg att gå till optikern med glasögonen. Dom är inte riktigt som dom ska efter nyårshelgen...men det är en del annat också som är förändrat.
Obs. Jag var nykter, som vanligt, sedan en längre tid tillbaka. Men det kan hända saker som man blir påverkad av ändå.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P