2016-01-08
 00:47:37

Börjar komma i fas med dagarna nu...

Märkligt. Det hann bli fredag innan bloggande kom igång.
Jag jobbade i alla fall igår torsdag.
Lite struligt. Blev mycket ett tag, då jag fick vara på flera ställen samtidigt, som jag upplevde det. Till slut sa stressen ifrån. Nåja, jag överlevde, men fick ta mig en powernap efter middagen. Trots det är jag trött, så det ska nog gå att sova inatt.
Nu blir det ju några lediga dagar, så pass att man förhoppningsvis hinner städa ut julen.
 
Några bilder från torsdagens hemresa från La Stada och jobbet.
Har (kanske) varit en snäll flicka. Fick i alla fall blommor av gubben. Ovanlig färg. De går nästan i lila. Så vackra.
Nu har temperaturen ökat lite och det har börjat snöa....äntligen.
Så återstår då bara att krypa ned och sova lite.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P