2016-02-01
 09:24:58

Så detta är måndag....

Missade sömntåget igår, men låg kvar och tror ni inte att dom satt in ett extra tåg som jag kom med.
Med andra ord somnade jag runt 02.00 och sov till 05.00 då jag tar min medicin. Lyckades lura till någon timme till innan jag drack kaffe.
Det är vackert ute, solen på väg upp och -19°
Jag har ringt försäkringskassan i några ärenden, smidigt som bara den, då jag har en handläggare som är värd sin vikt i guld.
Gjorde mössan klar innan jag gick och la mig. Ska bara fästa trådarna, så är jag klar för nästa projekt.
återkommer när jag struturerat upp lite planering. Jag är (tyvärr) väldigt beroende av struktur, vilket jag inte var tidigare. Det vet framförallt ni som känner mig sedan längre tillbaka.
Men man kan inte leva på gamla meriter sägs det.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P