2016-08-02
 23:50:10

Tisdag ett litet tag till

Mycket regn idag. Var så trött att jag måste vila en stund. Men det gjorde ju ingenting då vi ändå var strömlösa. Andra dagen av det förbannade underhållsarbetet. Vi skulle få till strömmen kl 16.00, men jag fick påpeka för dom när jag var ned och handlade, att vi nog skulle vilja ha tillbaka strömmen. Då var klockan 16.15. Är dödligt less på detta. Vi hade ju ett strömavbrott på söndagen också, efter åsknedslag.
Kommer bli jättebökigt nu när jag ska jobba på Urkult. Då är jag hemma när vi är strömlösa och börjar jobba när strömmen kommer tillbaka. Hate it.
Blev kortspel och inomhus mat idag pga vädret.
En liten regnbåge blev det också.
 
Nu till dagens positiva.
 
1. Hittills har det varit en underbar semester.
2. Det är så roligt att ha Hasse, Carina och Zita här.
3. Jag kan vara hur lat jag vill, utan att få dåligt samvete.
4. Urkult närmar sig.
5. Dom som inte tror att man kan ha roligt utan alkohol, har aldrig partat med mig.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P