2016-08-14
 21:06:00

Snart börjar allvaret

Regnet öser ned och det är verkligen kyligt.
Hade tänkt tvätta håret, men det får vara till imorgon.
Är ganska trött. Har just kommit hem, så det blev sen middag. Som tur var sillen klar, så det var bara att koka potatis. 
Vi har tillbringat eftermiddagen hos Huub och Brigitte.
Brigitte och Huub.
Nancy och Michelle.
Ronny, the one and only.
 
Nu till det fem positiva.
 
1. Mycket trevlig dag i goda vänners lag.
2. Elsa och Micke har kommit hem helskinnade.
3. Börjar veckan med ledigt.
4. Jag mår ganska bra. Jag vet vem jag är och det står jag för.
5. Jag har mycket mer inspiration än på länge.
 
 


Evahle - en blogg om psykisk hälsa
PUBLICERAT: 2016-08-15, 18:46:49 | URL: http://evahle.se

Så bra med 5 positiva, det borde alla göra! :)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P