2016-08-29
 22:04:00

Sammanfattar måndagen.

Dagens göralista var så lång (med mina mått mätt) att jag vågade inte ens skriva ned den innan.
 
1. Diska.  √
2. Vika tvätt. √
3. Börja skörda kryddor. √
4. Tvätta och hänga ut tvätten. √
5. Frysa in koriander. √
6. Laga lite kläder. √
7. Vattna blommor. √
8. Plocka fallfrukt. √
9. Baka äppelkaka. √
10. Laga mat. √
11. Tvätta håret. √
12. Måla naglarna. √
13. Plocka in blommor. √  
 
Dessutom en antal hundpromenader.
 
Nu är jag trött, så det är på gränsen till övertrötthet. Har just pratat med Elsa i telefon och nu är det bara att ladda för morgondagen. Får förhoppningsvis sova i natt, då jag har fått ny medicin. Hade fått den redan i fredags, utan att jag visste om det. Men nu har jag den i alla fall.
 
Så lite bilder från dagens aktiviteter.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P