2016-08-08
 23:22:00

Så trött var länge var det länge sedan jag var...

 
Det har varit en jobbig dag, så tillvida att jag varit mer dör än levande.
Hade gärna legat kvar i sängen imorse, men jag hade tid på psyk, så det blev inget av det.
Men det var en seg dag innan jag kunde åka hem.
Hade tänkt sammanfatta helgen lite, men det får bli imorgon.
 
Dagens positiva.
1. Jag släpade mig upp occh kom iväg till psyk.
2. Det ordnade sig med medicinen, som först blev fel.
3. Elsa ringde.
4. Fick ett oväntat samtal, som egentligen inte var till mig först.
5. Nu ska jag bara njuta av det som är kvar av semestern.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P