2016-08-10
 16:08:13

Regn och rusk och förklaring på måendet

 
Idag har jag faktiskt sovit på förmiddagen. Det var så kyligt att jag fick stänga sovrumsfönstret. Regn, blåst och +7°. Önskar att jag kunde skriva negativa saker idag, men så är det inte.
Shit happens.
Jag har i alla fall fått svar på varför jag har har en sådan huvudvärk, hjärtklappning, frossa och ångestattacker.
Jag har missat att ta citalopramet. Det låg helt enkelt kvar i dossetten av någon anledning. Så det har automatiskt blivit först nedtrappning och så upptrappning igen när jag tog det igen. Jag som trodde det berodde på sömnbrist. Skönt att få en förklaring.
Det är starka saker det där. Skulle jag tvärsluta med det, så skulle jag med 100% säkerhet ta livet av mig. Det är flera som gjort just detta.
Men man kan ju inte låta bli att undra vad det är man måste äta för att fungera normalt?
 
Nåväl innan kvällen ska jag väl få ihop något positivt också.
Detta tyg till exempel gör mig glad. Vi hade det på informationsdisken på Urkult. Riktigt retro flower-power. Säkert är det någon som känner igen det.
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och börja med middagen.
 
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P