2016-08-20
 11:19:23

Planerar lördagen

Det står att det är klart, men då undrar jag var allt det blöta kommer ifrån.
Tur att jag har tvättat undan. Nu gäller det att fundera ut inneaktivitet. Kanske fortsätta med Elsas klänning?
Jag har inte klätt på mig ännu, men har varit vaken ganska länge.
Blev uppkörd av kaffepolisen Lennart. När han väl fått upp oss kan han gå och lägga sig igen den lilla grisen.
Jag har så mycket idéer, men sällan ork att genomföra dem. Jag blir så frustrerad.
 
Så har jag en fundering. Jag har ingen aning om vilka som läser min blogg? Jag kanske bara har en läsare. Skulle du/ni som läser min blogg skriva något i kommentarsfältet? Vissa skriver ju på fb, men det vore roligare att få lite koll i bloggen. Det räcker att du skriver ditt förnamn.
Inte för att min blogg hänger på det. Jag kommer att forsätta skriva ändå.
 


Tessan
PUBLICERAT: 2016-08-20, 15:45:39

Jag läser lite då och då ☺




Jeanette
PUBLICERAT: 2016-08-20, 20:16:07

Jag läser ibland men har ofta problem att kommentera...







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P