2016-08-15
 22:17:00

Måndag fast det känns som söndag

Sicken dag.
Galet dålig, Vet inte vad som hände?
Var lite hängig igår, så medan Ronny var hos Horst, Michelle och Nancy vilade jag ett tag.
Sedan gick vi bort till Huub och Brigitte, Drack ganska mycket kaffe där.
Åt inte middag förrän kl. 19.30, och det var det första jag åt på hela dagen, förutom kaffet.
Hur som helst så började det snurra som attan i huvudet, domna i kroppen och illamående när jag satt vi datorn. Trodde aldrig jag skulle ta mig i säng, men efter mycket om och men kunde jag ta mig dit. Jag var alldeles kallsvettig. Och under natten började jag även kräkas.
Idag har jag legat nästan hela dagen. Natten och morgonen för avgöra om det blir jobb imorgon.
¨Började spricka upp idag, efter regnandet igår,
Från fåtöljen tittande ut.
Detta fick jag av våra tyska vänner. Ronny fick en flaska päronbrännvin eller vad det var och hundarna dentasticks.
Till middag gjorde jag smörgåsar à la Ernst. Denna bestod av solrosbröd, ägg, matjesill, salladslök, purjolök, peppar, tomater, creme fraiche, dill och riven pepparrot. Kokade även potatis, eftersom vi hade inlagd sill kvar.
 
Nu dom fem positiva sakerna och sedan sängen.
 
1. Att jag hade en extra dag att vila på.
2. Att mitt dåliga mående inte berodde på alkohol, även om jag inte vet vad det var som gjorde mig sjuk.
3. Jag har fått behålla det jag ätit idag. Men har tagit det lugnt.
4. Jag kan vara hemma imorgon om jag inte skulle må bra, utan dåligt samvete.
5. Klockradion gick fel, så det blev en halvtimme tillgodo.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P