2016-08-09
 13:58:08

För kännedom, nu går jag och vilar

 
Tänkte sova ut imorse, då jag fortfarande är trött efter Urkult, samt att jag klev upp tidigt igår, då jag hade tid på psyk.
Men av detta blev det inte. En viss sömnpolis, vid namn Lennart ("Lellen") var av en helt annan åsikt,
Så nu sitter jag här och håller på att somna på stolen.
Anser dock att jag kan vila med gott samvete nu.
 
Jag har bäddat rent i sängen.
Vikit tvätt.
Startat tvättmaskinen med sängkläderna.
Ringt eon, då vi är långt ifrån nöjda med deras återställande av dike och avrinning efter arbetet.
Diskat.
Tvättat håret.
Färgat håret.
Ringt tandläkaren.
Pratat med if.
Tvingat hundarna med mig ut i regnet.
Lagt sill i blöt.
Pratat med mamma och Elsa.
Samt druckit 4 muggar kaffe.
 
Ha en fin eftermiddag.
 
 
 


Carina
PUBLICERAT: 2016-08-09, 15:33:03 | URL: http://carsie.se

Men jösses gumman, vad du sliter & står i! Själva har vi varit i Stenungsund & köpt oss ett SPA 😍 Så nu får ni ta med badkläder när ni kommer på besök 😊😜

Svar: Åhh <3 Låter jätte spännande. Det ser vi fram emot. Jag har ju köpt en baddräkt som jag aldrig använt.....hoppas jag kommer i den :-P
Nattvandraren







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P