2016-08-07
 21:58:00

En fantastisk helg

 
 Är helt färdig. Men det mesta är positiva intryck, men i sådana massor att jag har svårt att sortera allt.
Här är mina sista egna bilder från Urkult.
Det blir tio positiva saker på en gång nu, eftersom jag inte orkade skriva inatt när jag kom hem.
 
1. Feststämningen och musiken.
2. Träffa Jonas igen.
3. Träffa min gamla klasskompis Birgitta Eriksson. 
4. Det undarebara gäng jag jobbade med i informationsboden.
5. Att vi fick så mycket beröm allihopa att var ansvariga, Anna ville ha tillbaka oss allihopa igen.
6, Att jag klarar av att stå i kassa hur lätt som helst nu.
7. Att jag fick tag i veganchoklad åt Elsa.
8. Crash Nomada.
9. Garmarna.
10. Att jag fick prata så mycket engelska.
 
Jag skulle kunna fortsätta och skriva minst lika många positiva saker till. Men det var ju fem per dag det gällde.
Avslutar med några bilder hemifrån.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P