2016-08-19
 23:36:24

Dag 1

1. Att jag mått så dåligt så jag måste ta till medicin för att sova.
2. Hjärtklappning, andningssvårigheter och huvudvärk.
3. Svårt att fokusera på annat än destruktiva saker.
4. Att min medicin inte kommer att räcka, nu när jag behövt ta den på dagen.
5. Att jag fortfarande är så svag i psyket.
 


Ulla
PUBLICERAT: 2016-08-19, 23:41:22

Angående nr 5... Är väl inte så konstigt så länge som dom jobbade för att trycka dej under isen <3 Tänk på att Rom inte byggdes på en dag och det tar minst lika lång tid för dej att komma tillbaka som det tog dom att trycka dej dit du är idag <3 <3 Men du KAN och KOMMER att klara det <3 Älskar dej söstra mi <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P