2016-08-11
 23:04:00

Bilder och fem positiva

Att det bara är +4° ute nu kan väl knappast räknas till det positiva. Ska allt vi har på gång frysa bort igen?
Svårt att tänka sig att det bara är en veckas sedan det var Urkult och varmt och skönt.
Har tittat på Ernst, men inte ens han lyckades bringa tillbaka någon sommarkänsla.
Ghosty till vänster och Zita till höger, inte länge sedan det heller. 
Vi har äntligen installerat programmen för kamera och skrivare.
Och älskade Lennart. Titta på hans ögon.
En kväll i juli.
Min nya frisyr. Detta inför Urkult.
Besök av Hasse och Carina.
 
Så var det de positiva....
1. Jag ringde om oredan efter elaarbetet, utan att bryta ihop.
2. Det regnade inte lika mycket idag.
3. Jag har inte behövt sova idag.
4. Vi har fått program installerade i datorn.
5. Jag är trött och kan förhoppningsvis sova i natt också.
 
Om jag tänker riktigt positivt, så kanske det inte blir frost i natt.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P