2016-04-24
 17:37:00

Väntar på att söndagen ska ta slut...

Panikångest från helvete. Har haft en ganska tuff vecka, och det som blev spiken i kistan var min jävla arbetsgivare som dragit bort 6 sjukdagar, som jag inte har haft. Fattar inte vad det är för fel på lönekontoret? Tror inte någonting har blivit rätt som dom varit iblandade har blivit rätt, åtminstone inte de 4 sista åren.
För ju bara 18 dagar i sjukersättning, eftersom det räknas från den 17:e till den 18:e varje månad. Jag fick ju minn skukersättning beviljad från den 1/4. Så det blir ju extra bra med deras avdrag som jag inte alls ska ha.
Gör något rätt någon gång Xxxxxxx.
Bröt ihop totalt. Igen.
Och eftersom det har blivit en del volontärjobb den här veckan så är bara energin slut. Totalt slut.
 
Igår sov Ronny hela eftermiddagen och kvällen. Jag satt ensam här. Idag låg jag till 13.30 och Ronny fick sitta ensam. Nu är hockeumatchen slut, middagen intagen och jag väntar på att kunna gå och lägga mig. Vi lever för jobbet, något annat finns det inte ork för. Det är vårat liv det.
Avslutar med några bilder från denna vecka.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P