2016-04-25
 13:53:00

Undringar i diktform

Om jag dör imorgon
Skulle du sakna mig då
Om jag dör imorgon
Skulle jag då vila få 
Om jag dör imorgon
Vart skulle jag då gå
Om jag dör imorgon
Är vi ej längre två
Om jag lever imorgon
Låt mig bättre må
 
 
  


Ulla
PUBLICERAT: 2016-04-25, 15:33:27

Skulle du dö imorgon, så skulle jag dö en hel del inom mej <3 Skulle sakna dej varenda minut, varenda sekund av resten av mitt liv.
Hoppas verkligen att du får komma till ett avslut med allt elände söstra mi <3 Så du får börja kunna läka ihop och "komma igen" <3 Älskar dej söstra mi <3 <3

Svar: Tack vännen. Det konstiga är att jag skriver av mig om döden, ofta dikter. Så känns det bättre sen.Kram <3
Nattvandraren







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P