2015-09-07
 23:29:13

Tillbaka till framtiden

Jag då var man tillbaka. Det var riktigt skönt att börja jobba igen. Roligt att träffa alla arbetskompisar. Trivs verkligen på Erikshjälpen.
Så var jag och hämtade Ronny på jobbet, eftersom han skulle tillbaka till Hälsocentralen om knölen inte hade blivit mindre, och det har den knappt, så nu ska han få en remiss till Sundsvall.
Det känns skönt att dom kollar upp det, men ändå lite oroande eftersom dom inte riktigt vet vad det är. Dom tror att det är en infektion i spottkörtel, men han har svarat dåligt på pencillinet.
 
Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Jo, vi var till Långsele och hämtade lite vinterklädet till Asylboendet i Gåsnäs, Resele. Ska lämna dit det imorgon, tillsammans med vattenkokaren och några filtar.
Har inte kunnat uppdatera bloggen tidigare, då vi har haft 3 strömavbrott och mobilen min håller ingen laddning nu. Bara jag kopplar upp mobildata så stängs monilen och batteriet är tomt.
Måste skaffa en ny mobil, när jag får råd.
Återkommer imorgon, så kanske jag kan få till lite vad jag har gjort i sommar. Det roliga.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P