2015-09-03
 18:30:00

Sommaren är kort...

Tänk att det ska vara så svårt att komma igång med något.
Blir så less på mig själv. Jag går och bär på någon rastlöshet, är jätte virrig och får inget vettigt gjort. 
Gick i alla fall en längre promenad. Det börjar bli höst kan jag konstatera.
Så man kan väl säga att hösten knackar på dörren nu.
Tomaterna har inte mognat ännu. Av gurka blev det inget, men mycket chili, men och andra sidan har jag haft den inne.
Har inte alls gått bra med odlandet i år. Det lilla jag odlade i år har inte gett något bra resultat, men det har ju varit en sådan konstig sommar.
Mina följeslagare på promenaden.
Fick på truten för att jag gick över kraftverksdammen, men vår bro är ju stängd. Nästa gång går jag över den, "civil olydnad" kanske, men jag vill inte gå efter vägen, utan efter älven.
Nåja, det är väl inte hantverkarnas sak och ha åsikter om det. Sicka puckon.
Vegan kålsoppa, som man kan lägga i korv om man vill. Det blir middagen det.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P