2015-09-28
 22:08:22

Saker blir inte alltid som man vill...

 
Dagen började bra, men sedan blev allt bara kaos.
Började morgonen med frukost.... Ja, efter den dosen är man ganska mätt. Vad säger man?
This is my life.
Så här blev det sedan konflikten på mitt (förra) jobb.
Kan inte precis säga att jag är tacksam.
Det började snurret idag, när jag ringde allmottagningen för att beställa recept på alvedon. Dom sa att jag skulle ringa hälsocentralen, som säger att jag skall ringa hälsocentralen som hänvisar mig tillbaka till allmottagningen. Efter 4 samtal och inget recept på alvedon (trots att jag har det i min medicinlista), så gav jag upp.
Men stressen kom smygande.
Hade först tänkt gå och lägga mig igen, men jag tog kameran och hundrna på en promenad istället.
Så istället för powernap så blev det en powerwalk.
Imorgon är det arbetsdag och jag ska gå iväg med mitt blå hår. Tycker faktiskt om det. Blekte det i lördags och färgade de blå i söndags. Så mycket mer hände inte i helgen.
Resultatet.
Jo jag var iväg och hämtade min bläckfisk också.
Den är bara så söt. 
 
Till sist vill jag bara tala om hur mycket jag älskar min man, mina barn och bonusbarn, min barnbarn och bonusbarnbarn samt övrigt släkt och vänner. Ni är bara så underbara,
Detta är den bild jag har av mig själv. En värdelös clown. Hatar verkligen mig själv.
Mobila teamet ringde idag också, och dom kommer ringa på fredag också. Det är ju bra, men jag förtjänar det inte.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P