2015-09-22
 22:49:51

Onsdag i all hast

 
 
Började som en riktig skitdag. Men efter ett lugnande piller och en powernap med hundarna, så var jag beredd att möta världen.
Vädret var inte det bästa, men det blev några promenader ändå. Och så pratade jag med min underbara handläggare på FK och berättade vad som stod på agendan. Ska återuppta kbt:n, men först ett kurator samtal. Mobila teamet ringer imorgon igen och kollar mig. Jag ska på kuratorsamtal den 1/10 och på psyk. den 2/10. Här är det ingen som lämnar något åt slumpen. Det är dygnet runt koll på mig nu.
Senare på eftermiddagen fick jag ett ryck och gjorde storkok rödbetssoppa och bakade bröd. Allt veganskt.
Nyttigheten spårade dock ur lite då jag fick en muntra-upp-påse av gubben.
Nåja, jag spara en del till fredag eller lördag.
Arbetsdag imorgon.
Detta är godnattsången.

Och här är ett filmklipp! Vad hade djävulen gjort..

Posted by Merkurius on den 21 september 2015





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P