2015-09-21
 23:25:44

Måndag, trött, men nöjd

Jag har jobbat utav bara den idag. Glömde både fikarasten och att jag skulle sluta. Me n har fått mycket gjort på jobbet. Känns i ryggen. Det blev inte lika mycket gjort när jag kom hem, men jag är ju ledig imorgon. Kanske det händer ett mirakel. Jag skulle verkligen behöva valla dammsugaren lite och vika ett berg av tvätt.
Vi får se vad som händer. Nu är jag bara trött.
Här kommer lite bilder från idag.
Ja, hösten kommer med fart nu. Hoppas det blir fler röda löv. Har varit dåligt med det dom 4 sista åren.
 
Sedan måste jag ju säga att jag är oänligt tacksam att det inte är måndag för 5 veckor sedan. Precis den hår tiden också.
Då såg jag ju ut så här. Och mådde därefter.
 
Nu ska jag gå och sova, för jag är faktiskt trött.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P