2015-09-26
 00:25:00

Idag skulle jag lätt sprungit ifrån en sköldpadda...

Min lista över dagen idag:
 
Jobbade mellan 07.20-12.00 √
Hem, rastade hundar 
Ringde eon och anmälde ytterligar ett elavbrott 
Jäklades med datorn för att få igång den 
Kokade kaffe 
Hämtade Ronny 
Köpte hundfoder 
Var på systemet (Ronny) 
Handlade 
Tankade 
Fyllde luft i däcken , på en annan mack 
Var till Näsåker och hämtade ett paket 
Hem igen 
Packade upp varorna 
Diskade 
Gjorde ordning för lite fredagsmys 
Kokade räk- och kräftskal till en fond 
Åt 
Diskade igen 
Pratade med Elsa 
Och dog nästan
 
Det blev alldeles för mycket för mig idag. Började med att jag blev jätte stressad på jobbet. Lådor med husgeråd som skulle packas upp, diskas och ställas på hyllor, bara staplades på hög inne hos mig. Tillslut var det så mycket så saker började ramla ut över golvet. Det var jag som stressade upp mig (som bara jag kan). Carola skickade ut mig ett tag för att bara andas och bli lugn. Hon påminde mig om att jag bara arbetstränade och blev glad om jag hann ta reda på en låda på mitt arbetspass. Jag hann 11 st. Helt jävla slut, med ont i nacke och rygg. (Mitt eget fel, som saknar spärrar i alla riktningar).
Detta var paketet jag var och hämtade. Superblekningen och den blå färgen är min hårfärgning och den rosa är Elsas. Kanske ett projekt i helgen om jag orkar.
Detta blev fredagsmyset.
Denna bild blev det på Instagram #fredagsmys
Lite nyttigheter blev det också.....fast jag köpte faktiskt mer grönsaker än dom som hamnade på bild.
Och av den här fonden ska det bli fisksoppa.
(Foto Elsa Undin)
Så har jag pratat med ungen idag. Hon är jätte förkyld, liksom pojkvännen. Rena rama sjuklägret där.
 
 
  
Den här är så bra. Lyssna gärna mer på Desert Crone. Dom är grymma.
Det blir mer musik ikväll. Jag är alldeles för uppskruvad för att kunna sova.
Ronny sover redan, men han drack ju några öl. Jag drack CocoBahia. En läsk som väcker minnen från ungdomen.
Till er som kan sova. Och jag dog inte idag av stressen, bara nästan.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P