2015-09-01
 22:36:00

Holme, hemma och kampen om bron

Igår var vi till Staffan och Astrid i Holme. Även Horst och Michelle var med. Det var jätte trevligt. Många bilder blev tagna.
Lite av Astrids underbara figurer och underlaten Pyttan
Blomsterprakt
Det är vackert i Holme.
Idag är det den första september, och hösten kommer med stormsteg. Jag har varit trött hela dagen och faktiskt inte fått så mycket gjort. Mest bara funnits till.
Fick den underbara namnljuslykta i present av en vän, Ewa. Den är helt underbar.
Har ägnat en hel del tid åt chatten om Moforsenbron, men tyvärr så var det inte så trevligt till slut. 
Eftersom jag är så pass känslig som jag är så valde jag att lämna chatten. Tycker inte att man ska vara nedlåtande mot varandra, när vi ska vara enade i en kamp.
Det skulle kännas oerhört tråkigt om dom rev "min" Dimmornas Bro.
Ha en fin kväll.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P