2015-09-11
 00:01:01

Det har hunnit blivit fredag

Jag har inte bloggat på 2 dagar, men det beror på att jag inte mått så bra, men lyckats hantera det ganska bra.
Gått med hundarna, sovit massor och bara funnits.
Har dock inte haft några dumma tankar, äve om jag funderar massor.
Igår natt drömde jag att Ghosty blev dödad av tåget. Det var så verkligt att jag grät och klamrade mig fast vi Ghosty i flera timmar. Dagen blev ju därefter.
 
I onsdags fick jag fria händer och pimpa en hörna i lila och grönt.
Det ser blått ut, för jag har så dålig mobilkamera. Men det är "sista-chansen-lila"
Ganska nöjd med det.
Idag är det sista arbetsdagen för denna vecka och Ronny ska till Sundsvalls sjukhus, med knölen på käken.
När vi kommer hem ska jag hämta upp lite kläder till Asylboendet i Gåsnäs och sedan är vi bjudna till grannen på middag.
Dricka får man stå för själv, så i mitt fall blir det något gått mineralvatten.
Detta är väl i stort sett vad som hänt eller inte hänt om man vill tolka det så.
Det är höst ute och 104 dagar till julafton.
Dagarna försvinner i ett rasande tempo och jag har som vanligt svårt att hänga med. Tycker inte om den jag har blivit. Jag som var så livfull och energisk, orkar ingenting längre. När jag har jobbat 4 timmar är jag så trött att det är totalt kaos i huvudet. Vissa dagar är jag glad att jag hittar hem.
Detta är jag. Instängd i min egen bur, utan att våga mig ut. Hur kunde det bara bli så här?
Nu är det väl bäst att försöka sova. Hoppas alla mardrömmer håller sig borta.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P