2015-10-17
 20:01:05

Trött, håglös och orolig

 
Kort och gott.
Har haft 2 tunga dagar. Orkar ingenting och dessutom har jag en jäkla tandvärk. Inget att göra åt, då jag faktiskt inte har råd att gå till tandläkaren nu. Försökte med att trycka dit en alvedon, men det smakade så illa att jag fick svälja den istället.
Har sovit jätte dåligt i 3 nätter nu och oro och ångest har hållit mig i ett järngrepp.
Snart har jag träff med arbetsgivaren också. Känns så där, men och andra sidan, vad kan dom göra som dom inte redan gjort mig?
Dom har krossat en människas hela liv och dom bryr sig inte ens, utan kommer med den ena lögnen efter den andra.
Ronny fick svar på magnetröntgen i fredags. Dom har hittat en knöl i ryggen som måste undersökas. Känns inte speciellt bra. Oroar mig jätte mycket, Så är min morbror dålig.
Det är bara eländes elände nu.
Dessutom är ekonomin helt under isen. Försöker glädjas åt det lilla, men det är svårt. Tankarna är i ett enda virrvarr. Jag har väldigt ofta migränkänningar nu också.
 
Bilderna från fotoutmaningen igår.
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild16 #stående #bröder #stege #målarspindlar #hemsjölyckan
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild16 #stående #elsa #påscen #sångerska #merkuriusmusic
 
Och så har vi dagens.
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild17 #sko #högklackat
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild17 #sko #nostalgi #mommas #gamla #skor
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild17 #sko #retro #hittade #igarderoben
 
Fick fixa och trixa jätte länge med Instagram idag för att få det att fungera. Men nu funkar det.
Lite nya höstbilder.
Väntar på "Så mycket bättre". Tänkte titta på det, sticka lite och sedan gå och lägga mig.
Skönt att det är renbäddat.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P