2015-10-29
 23:55:46

Status Quo

Idag har jag jobbat. Det gick ju bra, tankarna skingrades ett tag. Tyvärr så får jag så ont i kroppen när jag är så spänd och dessutom jobbar jag mer än vad jag behöver för att slippa tänka. Men nu är allt tillbaka igen.
Det kommer nog att dröja ett tag innan orken är tillbaka. 
Mobila teamet ringde idag, och ska hålla kontakt med mig var och varannan dag, då min ångest och med den dom starka impulserna inte har avtagit.
Det är så mycket jag skulle göra, men orken finns inte och närminnet är lika med noll.
Så här är det i mitt huvud.
Därför finns det inte så mycket mer att berätta om, annat än att det fortfarande är tufft. Jag är jätte trött, men huvudet vill inte stänga av.
Imorgon är en annan dag, kanske går det bättre att strukturera upp saker och ting då.
 
Dagens bilder i fotoutmaningen.
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild29 #bakverk #födelsedagstårta #bas #musiker #sångerska #önskemål
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild29 #bakverk #studenttårta #elsa #esmk10 #estet
 
Och avslutningsvis...
Till de personer som orsakat mitt mående...





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P