2015-10-27
 23:22:20

Möte, tungt, känslosamt, förvirring, rädsla, adhd...

Mötet blev väldigt tungt, jobbigt och känsloladdat. Det var nog det absolut jobbigaste hittills.
Visserligen behövde jag inte försvara mig den här gången, mot lögner och falska anklagelser.
Men det var ju mycket som jag har gått igenom dom här dryga 3 åren och det kom ju upp nu igen.
Det gör ju att frågorna blir fler och den största. Hur i helvete kunde det få hända och fortgår? Finns det inga gränser för en arbetsgivare när man har gått för långt? Det är kvalificerad mobbing jag går igenom.
 
Det var många med på mötet förutom jag då. Facket, 2 kuratorer, af, fk, överläkare på psyk samt arbetsgivarrepresentant.
 
Jag var så slut när jag kom hem att jag bara sjönk ihop i en fåtölj. Fick panik när Ronny skulle åka iväg igen. Men som tur var kom Elsa och Micke bara 20 min efter.
 
Elsa har jätte ont efter sin tandutdragning. Hon ser ut som en hamster.
Ronnys knöl kommer nog att bli undersökt i Umeå. Det känns inte alls bra.
Det är inte mycket som går bra nu.
 
Orkade inte diska, inte laga mat, ingenting idag. Det fick bli köpepizza och till Elsa kokade jag tomatsoppa som jag mixade, så att den skulle bli slät.
 
Mår så dåligt.... Btw, jag ska ev. få göra en adhd-utredning. Det kan hända att jag äter helt fel medicin. Själv tror jag att jag har ett bokstavshandikapp, men det spelar liksom ingen roll nu längre. Jag har ju i så fall levt och överlevt merparten av mitt liv med det.
 
Försöker tänka på något annat en stund...
Dagens bilder i fotoutmaningen på instagram.
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild27 #nalle #även #gosedjur #behöver #tvättas #stor #panik
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #nalle #rosa #handlarn #resele #villha
 
Nu gäller det bara att överleva natten.
 


Marie Karlsson
PUBLICERAT: 2015-10-28, 00:24:47

Hej! Kan ju vara bra att få en utredning, ifall du skulle ha adhd eller liknande. Som du då säger kan medicinerna du har vara fel för dig. Känner till en människa som antidepressiva o ångestdämpande inte biter på, möjligen beror det på att han är bipolär och har adhd. Men där har livet blivit lite mindre jobbigt med medicin för adhd :) Håller tummar för att det blir något som är till hjälp för dig oavsett vad ev utredning visar <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P