2015-10-26
 22:09:32

Måndag, kryper ur skinnet, mardrömmar

 
Imorgon händer det massor. Svårt att samla ihop sig.
Själv har jag möte med arbetsgivaren, facket, fk, kuratorer och psyk.
Det kan gå bra, men just nu känns det allt annat än bra.
Elsa har en sak och Ronny har en annan också.
Det blir bara för mycket för mig, som inte får struktut på någonting, allra minst mig själv.
Håll tummarna för mig imorgon.
Just nu har jag en klump i halsen, svårt att svälja, svårt att andas och en jäkla hjärtklappning.
Ångest kallas det visst.
 
För att tänka på annat i en minut eller så.
Detta är dagens bilder i fotoutmaningen.
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild26 #lång #alex #längre #ronny #kortare
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild26 #lång #bro #högakustenbron #ångermanälven
 
Tänk på mig klockan 09.00 imorgon.
Känns om det är det sista jag gör i livet....


www.badtant.bloggo.nu
PUBLICERAT: 2015-10-27, 16:47:10

Klart jag håller tummarna. Kramen







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P