2015-10-28
 22:46:00

Efterdyningarna var en tsunami... av känslor...

Allt var först som ett vakum idag, sedan vällde känslor och frustrationen fram.
Har mått jätte dåligt idag.
Tur att jag hade "min lilla hamster" att sköta om. det skingrade de värsta tankarna.
(Foto Elsa Undin)
 
Imorgon ska jag samla ihop mig för jobb igen. Blir nog bra när jag kommer dit, men nu är det bara olust för allt.
Ronny blir arbetslös nu, så nu är det att dra igång jobbsökandet igen.
Det är som sagt var inte mycket som går bra nu.
 
När jag orkar ska jag skriva ned några saker som jag aldrig någonsin kan förlåta min chef för. Det är så fula kränkande saker, så att jag undrar om det inte är en polissak.
Men vi tar det senare. Just nu har jag fullt upp med att försöka hålla mig vid liv.
Motiveringen är inte stor. Detta möte var så uppslitande, att måsta gå igen all den här vansinniga behandlingen jag har fått utstå igen. Herr A och Herr J har precis handlat efter manualen hur man knäcker en människa totalt.
Finns det någon rättvisa i världen (men det gör det inte), så skulle det slå tillbaka på dem. Men det lär jag aldrig få uppleva.
 
Dagens bilder i fotoutmaningen.
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild28 #färg #rött #hår #elsa #dotter
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild28 #färg #gul #grön #röd #lönn #höst
 
Jag har fått massor gjort idag, men det är nog i ren panik för att slippa tänka. Men förmiddagen var så tung att jag fick ta en tablett och lägga mig.
 Alternativet stod mellan...
 Det värsta är att jag blir inte av med tankarna. Det skrämmer mig att vissa impulser är så starka och totalt okontrollbara. Jag stänger bara av allt runt omkring. Ibland måste man till och med ruska mig för att få kontakt. Jag hör inte om någon pratar med mig, måste liksom väckas upp.
Det känns otryggt....eller inte. När jag är inne i det reagerar jag ju inte.
 
Jag blir i alla fall kvar på Erikshjälpen ett tag till, och det känns ju bra, även om frågan, vad händer sedan alltid är närvarande.
Jag är verkligen beroende av planering och framförhållningar. Tidigare var jag mycket flexibel, men nu kan minsta ändring få mig alldeles ur balans.
 
 
Den är färdig nu, den rosa och snart även den blå.
Ska försöka sova nu, fast månen är full. Jag är nykter, som vanligt. Och det är väl det viktigaste.
 
 


www.badtant.bloggo.nu
PUBLICERAT: 2015-10-29, 05:28:20

God morgon. Hoppas du har fått sova trots en full måne. Det är bra att du har ett jobb där du träffar folk och du får nåt annat att tänka på för en stund. Bra även att du skriver av dig....Kämpa på vännen.
Har oxå en gubbe hemma som är arbetslös....inte lätt att hitta ett jobb idag och det är ju skit jobbigt för honom. Dessutom mindre pengar att leva på.
Ha det så bra du bara kan. Kramelikram.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P