2015-10-15
 22:29:00

Äntligen torsdag

Nu är min arbetsvecka slut.
Jag är jätte trött och har ont i ryggen. Rätt mycket på jobbet, och jag lyfte lite för mycket.
Sedan iväg och handla, apoteket, hem och packa upp varor, diska, ut med hundar och sopor och hämta posten.
Ta ett djupt andetag och laga mat, både till oss och hundarna. På med rena dukar och lite grönt på bordet, då det inte finns några blommor kvar nu.
Och nu är jag så trött att jag är helt väck. Så skönt att vara ledigt imorgon. Hoppas att jag inte vaknar vid 04.00-tiden.
Annars har det väl inte hänt så mycket. Kände mig jätte stressad imorse när jag åkte till jobbet. Det är första gången jag har den känslan när jag ska jobba (på Erikshjälpen alltså).
Det släppte senare under dagen, men jag var så uppskruvad att det gick i ett rasande tempo hela dagen.
Nu sitter jag och försöker sortera upp dagen, för att kunna sova. Min armade hjärna är så trött och då blir allt rörigt, både tankar, närminnet och drömmarna.
 
Detta är dagens bild till fotoutmaningen.
 
Och här är några andra bilder från jobbet.
Roligt med gamla saker.
 
Imorgon ska jag förhoppningsvis få med mig kameran ut och se om det finns något att fotografera.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P