2015-11-13
 23:43:00

Stödsamtal som blev katastof....

En dag som jag todde skulle bli en bra dag. Hade stödsamtal på psyk....Jag grät ab frustration och besvikelse när jag gick därifrån.
Detta mail skrev jag till kuratorn, fk och facket efter besöket.

"Jag har ny gått 2 gånger hos xxxxxxx på psyk.
Det ger mig ingenting. Han ryggar för min ärlighet, tror inte på att det kan vara så illa som det är kontakten med arbetsgivaren, tror att allt ska gå och lösa om han, jag och mim chef sätter oss ner och pratar ut. För helvete, försök till detta har ju gjorts i drygt 3½ år utan att leda någon vart. Känns bara som “80-talsflum”, lull lull och gröna örter. Jag är fullt kapabel att ta ansvar för mina tidigare dumma val i livet, jag behöver inte lägga skulden på uppväxt eller andra bortförklaringar. Jag har problem med behandlingen från jobbet, som är rena mobbingen och det enda ansvar jag har i det är att jag sa ifrån och det ångrar jag inte.
Jag ställer motfrågor till honom, som han inte kan svara på. Han måste tro att jag är dum i huvudet och att jag inte har någon insikt i någonting. Djupt besviken. Han tar mig inte på allvar, när jag inte passar in i hans “lull lull mall” Känner mig mer kränkt än motiverad när jag går därifrån"
 
Har även ringt mobila teamet om berättat hur jag upplevt det.
 
Dagens bilder på instagram.
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild13 #ovanlig #påse #tempo #gammal #igömmorna
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild13 #ovanlig #stavning #särskrivning #stadshotellet #kramfors
 
Får väl försöka sova, fast det kryper i kroppen av oro.
Allt annat än en lyckad dag. Man ska aldrig förvänta sig något så slipper man bli besviken.
Verkar lite trångt i sängen....
 
Fredag den 13:e som brukar vara en bra dag, blev en urusel dag....
Hoppas jag kan sova i 100 år....





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P