2015-11-05
 00:48:00

Så var det torsdag

 
Fast den dagen är ju alldeles nykläckt.
Det var lite från onsdagen jag tänkte uppdatera. Finns väl egentligen inte så mycket att mämna om den. Har flutit på ganska bra, med undantag för en sak (men det börjar bli en vana).
Morgonen var dimmig. Teromometern i köket visade på +grader, vilket sedan visade sig vara fel, då givaren låg på backen. Med den på rätt ställe visade temperaturen genast -4°, varpå det blev till att skrapa bilrutorna. Det ingick inte i morgonplaneringen.
Jag har med andra ord jobbat idag. En bra dag, mycket att göra, men kul.
 
När jag kom hem från jobbet möttes jag av en grusad plan (vilket i det här läget var bra).
Före.
Efter.
 
Så måste det ju som vanligt vara lite stök med mitt "gamla" jobb. Tycker du är fruktansvärt märkligt att personer i chefsposition inte ska heja när jag möter dem.
Till mig har dom skickat ett dokument med ett antal "trivselregler" och bland dom första punkterna där står att man alltid ska häls. Tydligen gäller det inte alla, för jag har en rad fd arbetskamrater som inte hälsar.
Runt det var det lite andra saker, som rtiggade igång ett visst mått av dåligt mående. Gick och la mig och vilade en stund och efter det kändes det bättre.
 
Fick sedan läsa den roliga artikeln om Merkurius i Gefle Dagblad.
(Se foregående blogginlägg).
 
Nu är det väl dags att knyta ihop säcken och försöka sova lite.
Avslutar med bilderna ur fotoutmaningen.
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild4 #päls #hundburspäls #fuskpäls #mysfaktor
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild4 #päls #leopardprickigt #fuskpäls #elsas #mot #pälsindustrin





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P