2015-11-08
 02:40:00

Gå och lägg dig kärring

 
Hur ska man få skallen att fatta att det är långt över sovdags?
Hittills har det inte gått så bra, som ni ser.
Inte så mycket ångest, det är bara det att sömnen inte vill infinna sig....nåja, har druckit massor med kaffe ikväll.
Ronny var över till grannen och tog någon öl och jag var hemma och spelade musik och drack kaffe.
 
Tänkte på Elsa och gänget som hade ett stort gig ikväll.
(Elsa Undins foto)
Merkurius.
Joel Malmström gitarr, Oskar Forsberg trummor, Elsa Undin sång och Viktor Persson bas.
Uppladdning. Vissa laddar mer än andra tror jag. Jag har i alla fall fått rapporter om att det har gått bra.
(Merkurius foto)
Vissa kan trots allt se avslappnade.
(Merkurius foto)
Och här har dom visst ätit taggtråd.
 
Mobila teamet har ringt idag och dom ringer imorgon också.
Känns tryggt, även om allt är ganska lugnt just nu.
 
Ska väl göra ett tappert försök att sova. 
Men först fotoutmaningen.
 frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild7 #lördag #morgonmys #sängen #med #älsklingarna
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild7 #lördag #melodikrysset
(Erikshjälpen Sollefteå foto)
Här har vi min skönsjungande, alltid så glade arbetskamrat. Det är ett underbart ställe att jobba på. Tänk att inte behöva ha ångest när man ska gå till jobbet, vilket jag hade på mitt förra jobb. Men det är väl inte undra på. Jag skulle kunna skriva en bok om min tid där....tyvärr är det inte många som skulle tro på hur det går till där. Men en dag så....





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P