2015-11-02
 22:34:00

En helt vanlig måndag eller inte....

Svårt att sova igen, så imorse pratade jag med jobbet, fk och Kurator Lena.
Alla tyckte att jag skulle vila mig i fas med mig själv igen.
Mådde jätte dåligt imorse och hade hög stressnivå.
Nu tillhör jag den generationen som blivit uppfostrad med att ska man vara sjuk, så ska man inte vara det på måndag, för då kan folk tro att man festat hela helgen.
Men nu tror jag att dom flesta vet att det inte är så, även om vissa fortfarande försöker sprida illasinnade lögner. Jag dricker inte alkohol för sista gången. Och varför? Det är min ensak. Ska vi säga så. Jag skiter fullständigt i om folk dricker. Det är inte mitt problem. Men jag har under den här långa perioden iakttagit en hel del. Och jag kan ju säga att det finns några som verkligen borde se över sitt alkoholintag.
Dett vackra vaknade vi till i alla fall. Och det var hela +14,5° ute. Om jag ska klaga på något, så var det att det blåste otroligt mycket, men man kan inte få allt.
Hur som helst så måste vi posta Elsas bankkort, som hon glömt hemma. Och så var det dags för medicinpåfyllning.
Sköter min medicinering själv nu (efter lördagsnattens kaos), utom packar dosetten, för det är så mycket att hålla reda på. Känner mig trygg med det.
Eftermiddag i Resele.
Mobila teamet ringde och kollade hur det var med mig och dom ringer imorgon igen,
Kurator Lena kollade av hur helgen varit. Jag har ska gå på stödsamtal på psyk. Det första redan på fredag.
 
Nu är det snart dags att krypa ner i den renbäddade sängen. Har ganska mycket sömn att ta igen. Klev ju upp imorse vid 05.00-tiden för att göra mig ordning för jobbet, men det funkade som sagt var inte. Men snart är jag tillbaka på banan. Det går åt rätt håll, ↑ (uppåt).
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, är ju ledig.
 Och till sist fotoutmaningen.
frundin#fotoutmaningnovember2015 #millahsutmaning #bild2 #lekfull #ghosty #valp #dobermann #oneandonly #dobermannlife
frundin#fotoutmaningnovember2015 #millahsutmaning #bild2 #lekfull #jordgubbe #goliat #fri #tolkning
 
Börjar att kännas bättre. Oroar ju mig en hel del för Ronnys knöl i ryggen. Tycker att det dröjer onaturligt lång tid innan besked kommer...
Men imorgon är en annan dag.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P