2015-11-18
 21:35:25

Elsa, jobb, ärtsoppa och tåkigt mail

Börjar med bilderna på Instagram.
frundin #veganärtsoppa #mejram
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild18 #knasig #dobermann #bono #missyou ♡♥♡♥
 
frundin #fotoutmaningnovember2015 #millahsutmaning #bild18 #knasig #farkost #kronholmen #longtimeago
frundin #Min fina unge som fyller 21 år idag. (Foto Elsa Undin)
 
Ja, vad säger man mer. Har jobbat. Inga problem med det.
 
Detta mail skrev jag till mobila teamet, då jag mådde fruktansvärt dåligt efter samtalet med min samtalskontakt.
 
"Hej! 
Samtalet i fredags sänkte mig totalt. Överläkaren hade skrivit i mitt läkarutlåtande att kbt inte var aktuellt att fortsätta för min del i nuläget. Att då sitta på ett samtal och rota bakåt blev helt knäckande för mig.
 
Hela helgen åt helvete och jag mår fruktansvärt dåligt fortfarande. Enda sättet att klara sig är att stänga av allt, men då stänger man av det sunda förnuftet också. Det blir som skiter i allt. Det som händer, händer... Nothing else matters...."
 
Detta svar fick jag:

"Tack för ditt mail!

Du är välkommen att kontakta Mobila Teamet vid akuta händelser, 0620-19740. Annars ser vi helst att du i första hand vänder dig till din samtalskontakt här på psykiatriska mottagningen, skötare xxxxxxxx.

 Med vänlig hälsning

xxxxxx skötare

Mobila Teamet" 

 

På fredag är det dags igen. Hoppas jag inte ska behöva ha självmordstankar efter det mötet. Han knäckte mig totalt. Och mobila temet ringer jag inte igen.

Har fått nog av misstro och ett stödsamtal som knäcker en istället för att ge styrka är inte något jag önskar.

Dagen D är inte långt bort, så jag skiter i honom, jag skiter i allt.

 

 






« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P